Bu Blogda Ara

Çarşamba, Şubat 20, 2008

Karalamıştım

KARALADIM

Hayal tadındasın, farkındayım
Şimdi bu saatte belli belirsiz
Bir ömür bu tadın dudaklarımda
Sızısını duymanın şüpheli arzusundayım

Kalem kuşanmış adamlar,
Peşindeler benim gibi her zaman
Kağıttan kaleler kurmuşlar
Umutsuz dalgalarla dibi yıkanan
Duvarlarının arkasına saklanmışlar
Kalakalmışlar öyle, bilememişler
Bilememişler nedir, kimdir kanayan
Ölümsüz gözlerini görememişler
Benim gibi
Sevememişler.

Rüzgarın sesinde adını duyar gibiyim
Sanki duvardaki yağmur lekesinde
Yüzünü görmekteyim
Alakasız bir adamın nefesinde
Sesini işitmekteyim
Ama bilmiyorum kimsin
Bilmediğimi bilir gibi bildiğim halde seni
Karalıyorum hiç yazamadığım isminin üzerini
Hem de hergün
Tanıyorum ve tanımıyorum
Peki nasıl çağırayım söyle
Nasıl haykırayım
Hergün duyduğum halde
Bilmediğim adını
Hergün gezindiğin halde üzerinde
Seni tanımayan sokaklarıma?

(22.4.2004)

Hiç yorum yok: