Bu Blogda Ara

Çarşamba, Şubat 20, 2008

i have no reason to forget...

ölüm değilse başka nedir unutmak
uçurtmalar mavi mavi konarken göğe
bir delil bile bırakmadan yokolmak
arkasından kaybettiğim kedere
ölüm değilse başka nedir unutmak

dallarını bırakmamalı bu ağacın
kollarımdan kan gibi geçti kırk saat
saatler ki efsunlu ensesinde bir rüzgarın
acımın gölgesinde kalması kabahat
ama dallarını bırakmamalı bu ağacın

gelmeyeceğim... ama bekleyin beni
yeterince yalnızım burada zaten
bu soğukta terletmeyin bu teni
nasıl da bıkmışım kandan ve etten
ama gelmeyeceğim, bekleyin beni

hayat kaldı mı toprağında bilmem
sulasam filizlenir mi acaba
tutuşursa kollarında sinem
ellerin yine döner mi mehtaba
hayat kaldı mı toprağında bilmem

yoksa beni çürütecek mi bu yalnızlık
kimsesizlikten donacak mı parmaklarım
bu yolculuğa hazır değilim, yazık
bilmiyorum cevap bulacak mı sorularım
yoksa beni çürütecek mi bu yalnızlık


(16.11.2004)




"remember, remember
the fifth of november"

(John Lennon's "Remember")

Hiç yorum yok: